24 juni, 2011

Prosjekt kommode!

Jeg har endelig gjennomført en av mine prosjekter, første kommode er så godt som ferdig!

Før oppussingen:

Etter:
(med ny dekorasjon på "kjøkkenøya")

Noen detaljer:

Jeg har også tapetsert bunnen på skuffene, for å få et litt mer helhetlig inntrykk:
(det er litt ulik tapet i hver skuff, men det synes ikke så godt på bildene)

Knottene jeg har valgt så langt er jeg litt usikker på. Jeg synes de ble litt for sukkersøte. Kjøpte noen hvite rose-knotter i samme slengen, men de synes jeg ble for store. Skal sjekke ut litt mer før jeg bestemmer meg for hvilke jeg går for.

Hva synes du?

Nå er det helg her, sankthansaften skal feires med grill og pils! Regn eller ikke. Tak over balkongen beskytter oss nok :)


God helg til dere alle :)

-alicejenta-

Ingen kommentarer: