02 desember, 2011

Desemberkos!

 

I går overrasket jeg min kjære med julestemning da han kom hjem fra jobben.
Jeg har lenge planlagt pakkekalender til han, i all hemmelighet, jeg er glad i å overraske :)


Så hele dagen styrte og ordnet jeg her, mon tro hvor mange mil jeg gikk tilsammen..

Heldigvis (!) måtte han jobbe overtid, slik at jeg ble ferdig med alt jeg ville! Så når han kom hjem var pakkekalenderen klar, stua var kledt i rødt, alt var vasket, kongerøkelse og lys var tent, og middagen sto på bordet (sistnevnte var ikke noe overraskelse da, det får han jo hver dag :p ).

 Han fikk julestemning med en gang han kom inn, så da var mitt ønske oppfylt :)
 
 Da vil jeg med dette ønske dere alle (2?) en gledelig adventstid! Må dere ikke la julestresset ta dere! :)




 -alicejenta-


Ingen kommentarer: