05 august, 2011

Norgesommer 2011 - ferdig! Over! Kaputt!

.. i alle fall for min del, for nå reiser jeg til Tyrkia! Jeg forlenger sommeren, og blir der til slutten av september. Der skal jeg jobbe for Nordisk Film, sammen skal vi lage "Fristelser" som skal begynne på TV3. Mer om det senere...

Først et lite tilbakeblikk på min Norgessommer 2011!

Parkliv :)

Hyttetur til Lysekil :)

Karin hopper i vannet i Lysekil :)
Sommerfest hos meg med herlige mennesker :)


Fikk med meg Terje på ridetur på Golsfjellet :)
Litt skeptisk kanskje? Så var det hans første ridetur og da...

Så er vi kommet til tradisjonsrike Slottsfjellet - det blir det alltid mange minner ut av :)

Ikke alt denne sommeren er gode minner, men minner er det like fullt...
Mer trengs ikke sies.


Jeg hadde besøk av niesa mi og, og hun måtte opp til topps i klatrestativet, selv med høydeskrekk! Jeg synes hun var tøff jeg, det hadde jeg aldri turt!

Det har blitt litt bading og i år faktisk, helt på tampen. Her fra Hukstranda :)
Helt til slutt måtte jeg også feire bursdagen min før avreise til Tyrkia. Det ble også en minneverdig kveld :)

Så, det var hele sommerns oppsummering, kort fortalt. Sånn blir det når man er dårlig til å oppdatere bloggen! Men nå som jeg skal til Tyrkia, så må jeg jo oppdatere oftere, slik at jeg kan misunne dere litt - det er viktig :)

Ha en fortsatt fin sommer i Norge, alle mine (2) lesere! Vi ses igjen til høsten om du ikke kommer til Alanya på besøk til meg :p


-alicejenta-

1 kommentar:

Muldvarpen sa...

Så ut som en fin sommer :) Og jeg leser!