07 januar, 2013

PANG sa det!


Det er ganske utrolig hvor mye som kan skje på kort tid...

Etter noen omveltninger i livet mitt, føler jeg endelig at jeg er på riktig vei!
Jeg skal innrømme at jeg har hatt en vanskelig tid og overveid mye fram og tilbake, men har nå tatt et valg. Det kan endre seg med tiden, men så langt ser det ut som det riktige for meg. Og jeg er utrolig glad for det jeg har tilbakelagt, jeg finner ikke ord! Det er ikke optimalt å sette livet på vent i et par år, slik jeg føler jeg har gjort, men det har i alle fall gjort meg èn stor og et par mindre erfaringer rikere, og det skal man da ikke kimse av.

Jeg stortrives med fremtidsutsiktene mine, og gleder meg til fortsettelsen!

Akkurat nå for tiden har jeg bare lyst til å skrike så høyt jeg kan, i gledesrus. Jeg gleder meg til det som kommer. Rett og slett..



(bildet er tatt i Oslo, februar 2011)
 

 

"Å vente på en glede er også en glede."



Ingen kommentarer: